Łączna liczba wyświetleń

piątek, 30 października 2020

2346 - Lawenda i dmuchwce

 Karteczka z wykorzystaniem lawendy już chodziła za mną od jakiegoś czasu.

Czasami lubię jak kartka coś opowiada.

Wyciągnęłam więc wykrojnik okienka i od razu zobaczyłam 

w wyobraźni jak ta karteczka będzie wyglądała.

Dziewczynę miałam już zrobioną wcześniej, bo jak robiłam podziękowania

które Wam pokazywałam parę dni temu, to zrobiłam dwie wersje dziewczyn.

Drugą zrobiłam z dmuchawcami i lawendą. 

Takie proste karteczki :)





13 komentarzy:

  1. Bardzo ładne i delikatne. Na tej pierwszej jakby czuć powiew ciepłego wiatru i zapach kwiatów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Aguś.:) Śliczna jest ta dziewczyna.:) Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie przepiękne - bardzo delikatne i eteryczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne karteczki. Delikatne są i sprawią wiele radości. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne i delikatne! Lawenda nadała poczucie lekkości :). Buziaki Aguś!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne, delikatne i takie zwiewne karteczki. Mam wrażenie jakby wietrzyk kołysał tymi dmuchawcami i lawendą:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, jak zwykle praca jest cudowna :* Buziaczki

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.