Łączna liczba wyświetleń

sobota, 18 sierpnia 2018

1890 - Dwie ślubne karteczki

Witajcie w sobotni poranek :)
Dzisiaj mam dwie karteczki na ślub. 
Pierwsza z młodą parą z foremki którą pokolorowałam promarkerami :) D
Do kompletu ozdobna koperta.
Druga w soczystej czerwieni z młodą parą z tekturki. 
Ukwieciłam ją kwiatami z foamiranu, które idealnie sprawdzają się
na płaskich kartkach :)
Już jutro  w Tarnowcu koło Jasła odbywa się duża impreza - FESTIWAL PIEROGÓW
Będę tam na kiermaszu :)
 Zapraszam wszystkich z okolic bo naprawdę warto - pierogi przepyszne!!!








17 komentarzy:

  1. Pierogi... mniam, szkoda że ode mnie daleko;)
    Piękne karteczki!
    Miłego dnia Agnieszko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki. Obie bardzo mi się podobają i ciężko byłoby wskazać ładniejszą 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierożki zawsze i wszędzie i pod każdą postacią :) mniam mniam :) udanego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki :) Aż zazdroszczę Ci tych pierogów. Szkoda, że mam tak daleko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne kartki! I narobiłaś mi ochoty na pierogi:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kartki, a na pierogach pewnie się spotkamy

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzenia złożone w Twoich karteczkach to wspaniała pamiątka .Podoba mi się pomysł na pokolorowanie figurek .Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. These are so stunning!! The designs are absolutely gorgeous!! Beautiful cards!! Have a great weekend!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne karteczki :) Oj wybrałabym się na pierogi, bo je uwielbiam, ale trochę to za daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Agnieszko! Prześliczne są obie karteczki , Ale mnie lepiej podoba się ta pierwsza, Bo w moich kolorach ,Czerwony nie jest mój kolor, Uwielbiam Pierogi - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne karteczki - urocze dzięki prostej formie i delikatnej oprawie :-) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wygląda ta parka z masy w kolorze :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne kartki, szczególnie pierwsza.
    Festiwal pierogów brzmi bardzo apetycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne te kartki, szczególnie pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.