Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 21 sierpnia 2018

1893 - Na chrzest i na Boże Narodzenie

Dzisiaj trzy karteczki. Dwie pierwsze karteczki zrobiłam na chrzest dla dziewczynek :)
Pierwsza ze śpiącym bobaskiem z CraftPassion, a druga z grafiką znalezioną w sieci.
Trzecia karteczka jest na Boże Narodzenie - zrobiłam ją na zabawę Uli - KLUSKOWO
Przepraszam, że taki krótki post, ale przygotowuję się do kiermaszu, który tym razem
odbędzie się u mnie w mieście. Potrwa dwa dni  i będzie z okazji DNI WINA :)









21 komentarzy:

  1. Ślicznie z tym obrazkiem na Chrzest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne, szczególnie podoba mi się ta świąteczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki, a szczególnie podoba mi się ta z grafiką chrzcielnicy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne kartki 😊 Ta na Boże Narodzenie jest dokładnie w takim stylu jak lubię 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. They are all so stunning!! The designs of each one are so gorgeous!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  6. Agnieszko! Obie karteczki są Prześliczne, Ta Świąteczna bardzo mi się podoba - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki na chrzest, a świąteczna również cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne, trzymam kciuki za kiermasz :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Bożonarodzeniowa mnie zachwyciła! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kartki,ale bożonarodzeniowa skradła moje serce :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kartki, ta świąteczna spodobała mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne prace:) Może już czas też pomyśleć o świątecznych?

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne te karteczki wyszły.
    Grafiki wykorzystane do karteczek z okazji Chrztu św. piękne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne karteczki, ta świąteczna jest boska. Bardzo mi się podoba :). Dzidzia ma super kokardkę we włosach, to takie słodkie.

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.