Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 23 sierpnia 2018

1895 - Pamiątki chrztu dla chłopców

Witajcie Kochane !
Pogoda jak na razie dopisuje i mam nadzieję, że wytrzyma jeszcze bez deszczu na weekend :)
Zrobiłam kolejne pamiątki chrztu świętego dla chłopców :)
Pierwsza bardziej ozdobna i zapakowana w ozdobną kopertę.
Pozostałe dwie - proste do standardowych kopert.
Chciałam się jeszcze pochwalić wygraną u  Justyny z bloga WIELKIE MAŁE PASJE.
Wygrałam cudną lalę - KWIATOWĄ WRÓŻKĘ! 
W paczce były również wspaniałe przydasie,
 słodkości  i magnesik, które przywiozła Justyna ze swojej podróży do Gruzji!!
 Dostałam też przepyszną zieloną herbatę - cudownie pachnie i smakuje wyśmienicie!! 
Jeszcze raz dziękuję Ci Justynko sprawiłaś mi ogromną radość!!
Lala teraz stoi w mojej pracowni obok innej lali, którą kiedyś dostałam 
od Moniki z bloga zielone wzgórze monart.
Miłego dnia Wam życzę i zabieram się do pracy :)
















17 komentarzy:

  1. Gratuluje wygranej :) Laleczka jest niesamowita :) Twoja kartka na Chrzest w błekicie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, delikatne prace!
    A prezent dostałaś wspaniały :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki 😊
    Gratuluję wygranej, a pogoda niestety w weekend nie ma być ciekawa... Ma być chłodno i deszczowo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak pięknie wygląda u Ciebie 😊 I ma również śliczną koleżankę 😉. Dziękuję za te zdjęcia, wzruszyłam się, że stoi w Twojej pięknej pracowni. A karteczki śliczne!!! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wspaniałej wygranej. Kartki są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczki przepiękne i delikatne! Cudne prezenty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie delikatne karteczki!
    Gratuluję wygranej!

    Pozdrawiam serdecznie
    Eva
    Mimowolne Zauroczenia

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie karteczki wyszły <3 o wróżkę też walczyłam, nawet blisko byłam z wielkością myszki :P hehe Gratulacje! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. The cards are so gorgeous!! I love the pretty designs of each one!! And what a beautiful doll you won!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałości.:) Gratuluję wygranej, cudne niespodzianki.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne karteczki! Masz już swój, rozpoznawalny styl.
    Deszcz potrzebny, ale w weekend mógłby się jeszcze wstrzymać, a tu jak na złość sobota ma być chłodna i deszczowa:(
    Pozdrawiam Agnieszko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękności :), gratuluję szczęścia, lala jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Agnieszko! Karteczki jak zawsze Prześliczne, Gratuluję wygranej, Nagroda Wspaniała - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne kartki, bardzo eleganckie :)
    Świetny prezent dostałaś.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne karteczki i wspaniała wygrana :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Karteczki są prześliczne, gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję wygranej :) karteczki są boskie, te błękity, turkusy, lazury, ostatnio ciągle mi głowie. I strasznie podoba mi się motyw śpiących dzieci :)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.