Łączna liczba wyświetleń

piątek, 24 sierpnia 2018

1896 - Lawendowe życzenia i aniołki

Bardzo mi się spodobały  papiery z lawendą  z kolekcji "LAVENDER HILLS" :)
Przyszła pora więc na następną karteczkę z tymi papierami.
Tym razem lawendę umieściłam w koszu i sama zrobiłam lawendowe kwiatuszki,
które poprzetykałam lawendą tekturkową :)
Oprócz tego zrobiłam trzy nowe aniołki.
Pierwsza bardziej dorosła, której suknię ozdobiłam margerytkami.
Ostatnie dwa to aniołki dziecięce, które bardzo lubią klienci :)




25 komentarzy:

  1. I kartka i aniołki są przecudne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje aniołki są magiczne, a ta dziewczyna jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko piękne! Te aniolki dziecięce są przesłodkie 😍. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniołeczki jak zwykle urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna kartka z lawendą:))a aniołki słodkie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lawendowe klimaty pokochałam wiele lat temu w Prowansji i ta miłość trwa do dziś... aniołki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna, klimatyczna kartka. Bardzo ładne te lawendowe kwiatuszki. A Twoje aniołki niezmiennie zachwycają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudeńka:) Anielica jest mega śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne aniołki,kartka równie piękna :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. They are all so gorgeous!! I love the beautiful card!! The angels look amazing!! Have a great weekend!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne aniołki, kartka z lawendą urocza, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniołki są PRZESYMPATYCZNE :)
    kartka tez mi się podoba, lubię takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Agnieszko! Karteczka Prześliczna, A Aniołki Przesympatyczne i ładne sukienki mają - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Przeurocze aniołki i cudna kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam słabość do aniołków. Te są przecudne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocze aniołeczki :) A lawendowa karteczka prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko piękne, ale dziecięce aniołki wymiatają! Agnieszko, jakiej one są wielkości i czy są też męskie?
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One mają jakieś 15 cm wysokości. Są też chłopcy :) Tu jest link do posta gdzie był i chłopczyk i dziewczynka - http://agnieszkakuznecka.blogspot.com/2018/07/1851-anioki-dwa.html

      Usuń
  18. Piękna kartka, a aniołki są bardzo urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna kartka :) Aniołki są przecudowne!!! Sama nie wiem czy wolę dorosłe czy te dziecięce.

    OdpowiedzUsuń
  20. Karteczka cudowna, uwielbiam lawendę. Anielice jak zawsze cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam kartki z lawendą :) są śliczne! Aniołek o niebiańskiej urodzie, te kwiatuszki na sukience są bardzo urodziwe. Ale dziecięce aniołki, łoooo, te oczy, te oczy.

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.