Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 24 października 2019

2131 - Męskie karteczki

Dzisiaj mam dwie męskie karteczki.
Pierwsza z nowym męskim wykrojnikiem, który od razu polubiłam.
Jest najfajniejszy i najbardziej elegancki z tych, które do tej pory zakupiłam.
Na kartce umieściłam zegar, który zrobiłam dzięki szablonowi i białej farbce:)
Druga jest dla chłopca. 
Ostatnio zajrzałam do moich koralików, zrobiłam w szufladzie trochę porządków 
i stwierdziłam, że mam niezłe zapasy.
Kilka dni temu zakupiłam sobie nowe koraliki - ginko i zrobiłam z nich bransoletki :)
Oj dawno nie robiłam biżuterii.....




14 komentarzy:

  1. Piękne męskie kartki, świetny wykrojnik, a bransoletki prześliczne.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne męskie kartki a biało-czarny komplet bardzo mi się spodobał!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te kartki, szczególnie pierwsza, z klasą :)
    Bransoletki wyszły naprawdę ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale te bransoletki sa super, szczególnie ta biało czarna, jest ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karteczki i biżutki :) ostatnia wyglada jak ogon syrenki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne męskie karteczki! Wykrojnikowy zakup bardzo udany :) A bransoletki i kolczyki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. och jaki piękny biało-czarny komplecik

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wytwory :) nie wiedziałam, że biżuterię też robisz

    OdpowiedzUsuń
  9. Aguś, jesteś wszechstronnie uzdolniona - robisz piękne kartki i biżutki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe karteczki, a i biżuteria rewelacyjna!
    Pozdrawiam Agnieszko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne są te męskie kartki, a biżuteria bardzo ładna:-)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.