Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 28 października 2019

2134 - Trzy świąteczne

Zaczęłam powoli świąteczne karteczkowanie.
Jeszcze do końca nie czuję weny w tym temacie, ale jak się rozkręcę ,
wena sama przyjdzie. Czasu coraz mniej i przydałoby się zintensyfikować prace.
Bardziej jednak ostatnio mnie ciągnęło do aniołków.
Dzisiaj trzy proste karteczki. 
Właściwie to większość kartek świątecznych, które robię są typu płaskiego,
żeby było je łatwo wysłać. Znaczki nie są tanie, a kartek do wysłania trochę mam :)
Na dzisiaj tyle, zmykam do pracy :)
Miłego dnia :)




18 komentarzy:

  1. Śliczne są wszystkie trzy, a pierwsza najładniejsza.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny świąteczny klimat na Twoich kartkach!

    OdpowiedzUsuń
  3. No i zrobiło się Świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne karteczki. Anielice z poprzedniego wpisu super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. jak się rozkręcisz to nie jedna piękność powstanie jeszcze do świąt

    OdpowiedzUsuń
  6. Новый год не за горами! Шикарные открытки!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki :) Ja nawet jeszcze nie zaczęłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne! Szczególnie pierwsza przypadła mi do gustu.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie Ci idzie ja jeszcze nie zaczęłam robić świątecznych prac ...

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam różnorodność, masz świetne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie przygotowujesz się do świąt:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Aguś piękne kartki! Ja również bardzo lubię te płaskie, są najpraktyczniejsze :). U mnie tez już na warsztacie świąteczne prace :). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne kartki. Nie dziwi mnie że już zaczęłaś. Ja nam 10 wyszytych , a później muszę ubrać je w papierki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak świetnie wyszły, są bardzo klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.