Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 31 października 2019

2136 - Ślubna szkatułka

Witajcie :)
Pewnie wszyscy zabiegani przed jutrzejszym dniem, 
ale postanowiłam coś wrzucić tutaj, póki mam chwilkę czasu.
Właśnie udało mi się skończyć skrzyneczkę na ślub. 
W sumie chyba pierwsza na taką okazję.
Zdarzyło mi się raz zrobić pudełeczko na płytę CD na ślub,
ale szkatułki chyba nie robiłam.
Kiedyś upatrzyłam taką serwetkę i bardzo mi się spodobała.
Dół najpierw wybejcowałam i dopiero kilka dni później
przyszedł mi taki pomysł, żeby nakleić bordery, 
które zrobiłam za pomocą foremki.
Jak już przykleiłam bordery, to przyszedł mi pomysł,
aby dół zrobić w dwóch kolorach. 
Górę pociągnęłam złotą farbą, a dół pudrowym różem.
W środku na wieczku przykleiłam również 
ozdoby z lekkiej masy plastycznej.
Całość wylakierowałam matowym lakierem :)





12 komentarzy:

  1. Очень красиво получилось!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna! Kolejne pomysły dały świetną całość:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Fajna para na wieczku pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne pudełeczko :) Przepięknie je ozdobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała! Ciekawa jestem jakie ma mieć zastosowanie: obrączki, koperty czy śmieszne gadżety, bo i z takim wyposażeniem widziałam;)
    Pozdrawiam Agnieszko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała jest! A serwetka cudna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo urokliwa szkatułka, Aguś.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna jest, a jaki fajny ten motyw na wieczku, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Agnieszko przepiękna pamiątka na ślubne skarby:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne pudełko a taka pamiątka powinna stać na honorowym miejscu:).

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.