Łączna liczba wyświetleń

środa, 4 marca 2020

2212 - Komunijne karteczki

Witajcie :)
Dzisiaj chciałam Wam pokazać dwie karteczki komunijne.
Jedna jest dla dziewczynki, druga dla chłopca.
Obie karteczki zrobiłam dzisiaj z nowej kolekcji ScrapAndMe,
 którą dostarczył mi dzisiaj po południu listonosz.
Obie kolekcje mnie po prostu urzekły :)
Jedna jest w błękitach i takie dziś użyłam, a druga w różu. 
Do obydwu kompletów można dokupić elementy do wycinania,
i ja właśnie użyłam na dzisiejszych kartkach grafik z tych arkuszy :)








12 komentarzy:

  1. Cudowne karteczki Agnieszko! Papierki są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są , te papiery wspaniale sprzwdzają się do karteczek na Komunię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie bardzo ładne i klimatyczne ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Delikatne i piękne pamiątki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne kartki. Kolekcja faktycznie jest cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne karteczki, piękne pamiątki :) Również zakupiłam arkusze do wycinania, ale jeszcze czekają na swoją kolej :) Aguś pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne papiery i graficzne dodatki :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne są, tak cudnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.