Łączna liczba wyświetleń

piątek, 6 marca 2020

2213 - 50 urodziny

Witajcie w piątek, piąteczek, piątunio :)
Cieszę się, że już piątek, bo bardzo pracowity był ten tydzień w pracy .
Po południami jednak z wielką przyjemnością zasiadałam do moich karteczek.
Po prostu odpoczywam przy takich pracach:)
Dzisiaj pokażę Wam kolejną karteczkę urodzinową, tym razem na 50 -tkę :)
Jest kolorowa i radosna, bo 50 to nie powód do smutku,
świat się wtedy nie kończy i nie wiem dlaczego niektórzy z nas
tak bardzo to przeżywają.
Ja w tym roku też kończę 50 i nie powoduje to u mnie depresji :) :) :)
Każdy okres ma swoje plusy i minusy i mam nadzieję, że tych plusów 
będzie więcej :)






12 komentarzy:

  1. Ładna, wiosenna, piękna pamiątka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna karteczka a co to za wiek , jeszcze bardzo dobry

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka, Aguś. W każdym wieku można czuć się młodym i szczęśliwym.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka, Agusia my kobiety zawsze mamy po dwadzieścia lat, metryka się nnie liczy.:):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna, bardzo pozytywna karteczka. Cudownie ukwiecona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie poszalałaś z kwiatami :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest przepiękna, tak wspaniale ukwiecona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nieważne ile się ma lat, ważne na ile się czuje. Ja pięćdziesiątkę obchodziłam 5 lat temu i teraz czuję się młodziej niż np. 10 lat wstecz;)
    Piękna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna praca, ta kompozycja kwiatowa się cudownie wkomponowała w papier. I podziwiam te Twoje piękne koperty.

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.