Łączna liczba wyświetleń

sobota, 14 marca 2020

2219 - Kolejne dwie pamiątki komunijne

Witajcie:)
Wszyscy teraz żyjemy innymi sprawami, tym co się dzieje wokół nas....
Moje obserwacje sprawiają, że niestety, ale niektórzy "dorośli" niby ludzie,
wykazują się dużym brakiem odpowiedzialności i bimbają sobie z zaleceń i nie chcą
poddawać się kwarantannie po powrocie z zagranicy. No przecież nic im nie jest.....
Szkoda gadać...
Dzisiaj chciałam Wam pokazać dwie proste karteczki na pierwszą komunię.
Jedna dla dziewczynki, a druga dla chłopca.
Są płaskie i mieszczą się do zwykłych kopert.
W związku z wirusem nie będzie kiermaszu w naszym mieście,
ale zawsze zostaje kontakt mailowy i telefoniczny :)





19 komentarzy:

  1. Piękne pamiątki w delikatnej odsłonie, podobają mi się wielce. Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne, delikatne karteczki. Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki!
    Masz rację Agnieszko, nie wiem co musiałoby się wydarzyć, by ludzie zrozumieli że to nie żarty.
    Trzymaj się:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aguś, podziwiam Twoje kartki.
    Dojrzałość nie zależy od wieku, niektórzy całe życie zachowują się jak nieodpowiedzialne dzieci.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. O właśnie szkoda gadać, a może dla dobra naszego trzeba o tym gadać, często! Jak do malutkich dzieci, milion razy i nawet i milion pierwszy jak ma w końcu poskutkować! U nas niestety to samo, są ludzie co się stosują i Ci którzy mają to za jakiś spisek Pisu (sic). Kartki są przepiękne! Szkoda że nie będzie kiermaszu. Lubię takie imprezki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sytuacja jest poważna, ludzie dopatrują w tym wszystkim , różnych sytuacji , ale zachowajmy spokój i miejmy nadzieję ,że to skończy się dobrze , szkoda ,że nie będzie kiermaszu pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Aguś śliczne karteczki!!! Co do wirusa to my siedzimy w domu, ale boję się, że ludzie wymiękną :(. Dziś była piękna pogoda, słonko, ciepełko. Koleżanka poszła z psem na spacer do lasu i wysyłała mi zdjęcia co tam zastała! Tłumy ludzi, a w Powsinie (nasze kulturalne i towarzyskie miejsce w lesie) pełno ludzi w dużych grupach przy paleniskach kiełbaski piekli, małe bary pootwierane, ludzie przy piwku siedzieli no i mnóstwo biegających dzieci. Doznałam szoku jak te fotki oglądałam! A i jeszcze seniorzy na kijkach! Zastanawiam się co musi się stać, aby niektórzy po rozum poszli. Buziaki kochana i zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne karteczki:)
    Ja też nie wierzę, że ludzie tak są nieodpowiedzialni:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Agnieszko, obie kartki piękne i wymowne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne pamiątki :) u nas wszyscy stosują sie do zaleceń i siedzą w domach, puste ulice. Ciesze sie, że w moim województwie nie ma jeszcze potwierdzonych zakażeń. Oby tak było jak najdłużej. Trzymaj sie ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne prace! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aguś piękne karteczki, bardzo delikatne i eleganckie. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne karteczki!!!
    Ja też spotykam się z wielką nieodpowiedzialnością ludzi, np będąc w kwarantannie domowej spacerują po sklepach. Dla mnie to coś niewyobrażalnego:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie prezentują się te kartki, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownie i pięknie wykonane karteczki ...ach wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne, zwłaszcza pierwsza w tych różowościach :-)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.