Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 22 marca 2020

2221 - Niech Was strzegą anioły

Witajcie :)
Kolejna niedziela spędzona w domu. Jakby było cieplej wyszłabym do ogródka.....
U nas w Jaśle niby na razie nie stwierdzili Koronawirusa, ale mając świadomość jaka ilość
mieszkańców powróciła z zagranicy i nie przestrzega zasad, to tylko kwestia czasu....
No cóż, na głupotę nie ma rady.
Tak wczoraj sobie siedziałam i zastanawiałam sobie czym się zająć i pomyślałam,
że chyba pora znowu na anioły!
Niech nas strzegą! Udało mi się ozdobić nawet dwa :) 
Pierwsza większa - ten wzór pierwszy raz ozdabiałam.
Drugi anioł mniejszy i dobrze znany Wam już wzór.
Dbajcie o siebie i o najbliższych!!!




26 komentarzy:

  1. Piękne anioły - dla dziecka i dorosłego ! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przynamniej taki plus siedzenia w domu, że pojawia się mnóstwo pięknych prac :)
    Uważaj na siebie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! Zachwycił mnie ten dorosły anioł. Maluszek uroczy:)
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Warto mieć swojego Anioła Stróża:)
    Twoje piękne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne anioły:)niech nas strzegą:))
    U mnie dzisiaj spadł śnieg!ależ było zdziwienie:)))za chwilkę było biało,ale jak szybko spadł tak szybko stopniał:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie malujesz im te sukienusie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niech nas strzegą! Piękne anioły!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super Twoje anioły! Ja też wierzę w moc Aniołów i wzywam ich na pomoc:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne aniołki! A te sukienusie są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne aniołki i ten większy i mały też. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne aniołki!
    Masz rację, ludzie są nieodpowiedzialni:( Czarno to widzę:(
    Trzymaj się Agnieszko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aguś piękne jak zawsze!!! Oj tak teraz opieka aniołów jest nam bardzo potrzebna! A co do niektórych ludzi to brak słów :(. Dziś rano poszłam do sklepu po pieczywo, a pani ekspedientka żartowała z dostawcą, że wszyscy mogliby być zarażeni, bo przynajmniej w domu można posiedzieć i do roboty nie chodzić. No tak się zagotowałam, że szok. Trzymaj się Aguś!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne anioły... wiem, że nam pomogą
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aguś, przepiękne anioły.
    Niechaj Cie strzegą!

    OdpowiedzUsuń
  15. Agnieszko, piękne i radosne Anioły i niech nas wszystkich strzegą..:)

    OdpowiedzUsuń
  16. oby nas strzegły....śliczne

    OdpowiedzUsuń
  17. Agusia piękne Anioły, są cudowne i niech nas wszystkich strzegą.:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne anioły Aguś, a szczególnie od tego pierwszego bije spokój, tak bardzo potrzebny w obecnych czasach. Dużo zdrowia dla Ciebie i Twoich bliskich.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe te Twoje anioły, ja je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne! Zawsze uwielbiałam Twoje anielice :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mainkan permainan Gaming Online dengan mudah hanya dengan menggunakan Aplikasi Cheat Gaming Online Indonesia yang tersedia dibawah ini.

    cheatpasti
    infopendek
    infojitu
    situspanas

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne! Zwlaszcza ten pierwszy, pełen zadumy :-)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.